Prowadzenie analiz danych personalnych, wyciąganie wniosków i rekomendowanie zmian dla wszystkich oddziałów firmy w Polsce i za granicą (kraje CEE). Monitorowanie kluczowych wskaźników HR. Analiza danych wynagrodzeń i benefitów, wycena stanowisk pracy. Weryfikowanie rynkowej konkurencyjności wynagrodzeń i benefitów oraz efektywności kosztowej (CEE). Aktywny udział w procesie budżetowania i kontroli kosztów personalnych. Aktywny udział w budowie raportów i wskaźników HR od podstaw, przygotowywanie cyklicznych raportów, w tym dla instytucji zewnętrznych. Prezentacja wyników pracy w formie raportów i zestawień. Tworzenie i usprawnianie narzędzi wspomagających analizę danych. Wspieranie systemu informatycznego do zarządzania obszarem wynagrodzeń, benefitów oraz raportów. Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, analiza danych, matematyka). Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Bardzo dobrą znajomość metody analiz danych. Bardzo dobrą znajomość trendów rynkowych (w zakresie wynagrodzeń, benefitów). Zaawansowaną znajomość MS Office, w szczególności MS Excel. Dobrą znajomość programu MS Access, VBA. Znajomość j. Angielskiego na poziomie min. B2. Umiejętności analityczne. Dodatkowym atutem będzie: Dobra znajomość prawa pracy. znajomość programów SAP HCM, Successfactors. Stabilność zatrudnienia, umowę o pracę na czas nieokreślony i korzystne warunki wynagradzania. Dynamiczny rozwój, bogaty system szkoleń i możliwości wewnętrznych awansów. Kulturę organizacyjną tworzącą przyjazną i inspirującą atmosferę pracy.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Analityk HR |
Sprzedawca: | Pepco Poland Spółka z o. o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |